Paniek ! ... Ben ik dan zo laat?

17 weken 2 dagen – 15 oktober 2012

Er zijn al veel (héééééél veel) zwangere dames -die uitgerekend zijn voor maart- , die reeds hun babystuff hebben gekozen, besteld en gekocht ?!?!?   Geboortelijst, doopsuiker, geboortekaartjes, kleertjes, ….
OMG ! 

Het is nog zover weg.  Nog 22 weken en 5 dagen om juist te zijn.  Tijd genoeg. 
Misschien. Hopelijk. … Shit!  #Wetende waarvoor de gyne mij heeft gewaarschuwd.#
Ik zal maar eens in actie schieten zeker.

Waar moet ik beginnen? 
Ik was de vorige keer duidelijk meer voorbereid en georganiseerd.

1 opmerking:

  1. Bericht Re: Nikki - me and my rebels
    hallo,

    weet niet of dit forum nog wel bekeken wordt maar hoop van wel.
    ik zag op de site van john uit duitsland dat rico (zo was de naam toen wij hem die gaven).... nu hugo, dekreu is.
    is heb contact gehad met john en deze gaf aan dat hij niet meer voor dekkingen gebruikt wordt.
    hugo is namelijk bij ons thuis geboren:)
    ik heb altijd de broer van hugo gehad.
    nino was zijn naam en lijkt sprekend op zn broer en zijn vader.
    helaas is nino 30 november overleden op een zeer vervelende manier.
    het noodlot sloeg bij ons wel toe want 3 weken later kwam zijn broer silvio die samen met zn zus nog bij zijn moeder was onder de auto en nog eens 4 weken later lag smorgens de moeder dood in de bench. chiara is nog de enige die overblijft:(
    wat een vervelnde tijd voor ons!
    maar goed, even to the point.
    heel graag zou ik een cane corso weer willen.
    we zijn bezeten van het ras!
    maar willen natuurlijk niet zomaar een cane corso.
    heel graag zou ik eens een keer contact met jullie hebben.
    misschien dat er iets te regelen valt o.i.d.
    zal dan eens een foto van nino sturen, ongeloofelijk hoeveel hugo en hij op elkaar lijken.

    groetjes ellen vogelzang.

    dit bericht gekopieerd van het cane corso forum, nu ik ook zag dat je een blog hebt.
    zo natuurlijk meer kans op contact:) jeetje komt bijna opdringerig over haha. mijn excuses;)

    BeantwoordenVerwijderen