Het begint :-/

18 weken 3 dagen - Dinsdag 23 oktober 2012

Sinds deze week voelt mijn buik helemaal niet goed aan. 

Heeft ons weekendje “Droompark De Zanding met Mo en Ruud” er iets mee te maken?  We hebben het nochtans rustig aan gedaan.  We zijn maar 2 keer gaan wandelen met de dames.  En zelfs de laatste wandeling was maar even rond de camping.

Ik heb nl. al het "harde-buiken-gevoel" ... wat naar mijn mening veel te vroeg is. Ik ga het dus rustig aan moeten doen.  #in zoverre dat mogelijk is met een energieke peuterpuber in de buurt#.   En met het vroege-late ploegensysteem van Wesley is het ook niet echt handig.  Vooral niet de week als Wesley met de late staat.

De gyne had me ervoor gewaarschuwd maar ik had toch gehoopt dat ik er deze keer aan zou ontsnappen.
Niet dus :-(.
Ik had toch op z'n minst gedacht dat het nog 2 à 3 maanden zou duren. (En ik moet nog alles doen !!!!!!)

Ik ben al bang voor wat de gyne mij te vertellen heeft op 7 november. 
Maar we blijven positief ... misschien dat het wel terug wat beter wordt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten