Een jongen of een meisje?

12 weken 2 dagen - maandag 10 september 2012

Heel in het begin was ik er vast van overtuigd dat het weer een meisje zou zijn.   Misschien omdat ik het zo graag wil en omdat ik vermoed dat Wesley alleen maar meisjes kan maken :-).
En hier in de straat enkel maar gezinnen met kids van hetzelfde geslacht.  Dus het kan niet anders dan dat het een meisje is.

Maar naarmate de zwangerschap vordert, merk ik dat er toch één en ander anders loopt.  Ik heb ontzettend veel puistjes in mijn gezicht en mijn nek.  Bij de zwangerschap van Fanne was dit al op 7 weken verdwenen.
Toen had ik ook zin in vis en zurigheid (vooral groene appels).  Nu wil ik helemaal geen vis en begin ik al te kwijlen als ik nog maar denk dat ik zin heb in een koekje.
Bij de zwangerschap van Fanne was ik in het begin heel moe en dat valt precies mee nu.  Of is het gewoon dat ik nu niet kan toegeven aan mijn moeheid met Fanne in de buurt?

Zou het misschien dan een jongen zijn?  Of is dit niet geslachtsbepalend en is elke zwangerschap gewoon anders?

De borstjes ... dat is hetzelfde.   Heel gevoelig en megagroot. Ik denk trouwens al 2 cupmaten erbij.  Dat doet me eraan denken dat ik maar eens dringend voor grotere BH's moet gaan.

Van mijn dromen kan ik helemaal niks afleiden ... ik droom daar nu precies niet over.

Ach ja, ik kan zoveel denken en peinzen en gissen.  We zullen het pas echt zeker weten als de gyne het ons vertelt.  Dat het maar snel 3 oktober is.  Want dit is TE spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten