3de echo, het is een ...

15 weken 4 dagen - 3 oktober 2012

Ohw dit is een spannende dag.  Ik wil echt zo graag het geslacht weten.  Dus fingers crossed dat we het hopelijk vandaag zullen zien.
Gelukkig hadden we deze ochtend vroeg om 9u15 al een afspraak.

Van de vorige keer had ik al potje meegekregen om m'n water in mee te brengen.  En hoe verwonderlijk ook, dat was perfect in orde.  Ik dacht nochtans dat er al een teken aan de wand was omdat ik al enkele keren enorme dorst heb gehad.  Maar geen suiker te bespeuren.  Dus we zijn goed bezig !  Een pluim in m'n eigen kont !
Bloeddruk was 10/6.  Ook goed volgens de verpleegster.

Over enkele minuten zullen we het weten.  Wesley denkt een meisje, ik blijf bij mijn 2de gedacht en denk een jongen.  Eén van ons beiden heeft gelijk. Maar wie ?

Eerst de nodige controles: hoofdje opmeten, hersenen nakijken, de ruggegraat bekijken, hartslag beluisteren, volledige lengte meten -welke al ongeveer 16 cm! is- en dan het langverwachte moment om eens tussen de beentjes te kijken... en ja hoor zonder schaamte toont friemeltje II het geheimpje aan ons ... alleen aan ons :-)

Aan de nieuwsgierigen ... hieronder een foto van ons atletisch type'tje.
-voor de super-nieuwsgierigen: een beetje naar de linker zijkant van je scherm bewegen, dan zie je het misschien. Als je niets ziet, zou ik adviseren om eens aan de achterkant van je scherm te zien, je weet maar nooit.  De technologie staat niet stil hè-




Geen opmerkingen:

Een reactie posten